Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

NOVINKY

arr3Předvánoční sleva 10% na celý náš sortiment!!!!arr3VÁNOČNÍ DÁREK PRO KAŽDÉHO, KDO SE RÁD DOBŘE NAJÍKrkonošské speciality ve speciálním dárkovém kufříku - limitovaná edice vyrobená k 20 letům od... arr3V PROSINCI MÁME OTEVŘENO I V SOBOTU!!arr3V ADVENTNÍ SOBOTY SLEVA 10% NA VYBRANÝ SORTIMENT  ... arr3Adventní sleva 20% na výrobky PencoStále si nevíte rady s výběrem vánočního dárku? Co třeba pro změnu koupit své sestře vegance GREEN... arr3NUTREND - Vánoční dárky jsme vyřešili za VásDÁRKOVÉ BALENÍ PRO ZDRAVÍ A KRÁSU    523 Kč Široké spektrum rostlinných extraktů, vitamínů a... arr3Předvánoční SLEVA 10% na vybrané výrobky PROGRESS Objednávejte v našem e-shopu. Do poznámky u objednávky napište AKCE 10%.  Akce platí do... arr3Akce 4+1 ZDARMA na proteiny Inkospor   Po nákupu Vám ručně přidáme protein k Vaší objednávce. Objednávejte v našem e-shopu. Akce... arr3NOVINKA OD NUTRENDU!!ISO WHEY PROZERO je nejnovější produkt z řady proteinů s vysokým obsahem bílkovin, vyrobený metodou... arr3Víte, co byste měli vědět o... GLUKÓZE?Glukóza je nejběžnější a zřejmě i nejznámější forma jednoduchého sacharidu. Glukózu z běžného života... arr3Víte, jak vám pomohou... AMINOKYSELINY? Aminokyseliny jsou základním stavebním kamenem bílkovin, které mají v organizmu funkci především... arr3Co jíst před cvičením? 5 tipů na vyvážené jídloPoctivě a pravidelně cvičíte a výsledek není takový, jak byste si představovali? Mezi nejčastější... arr3Kreatin – vše, co o něm potřebujete vědětKreatin je jeden z nejpoužívanějších doplňků stravy ve sportu. Spousta lidí ho neprávem považuje za... arr3Co je HOMEOSTÁZA, a proč je pro sportovce důležitá?Homeostáza je pojem definující stálost vnitřního prostředí našeho organizmu a je důležitá pro růst... arr3PRODÁVÁME ZIMNÍ TERMO OBLEČENÍOblečte teple sebe i své blízké a v zimě nemusíte sedět za kamny. Na našem eshopu www.kyliesport.cz... arr3ZIMNÍ BUNDY ZA AKČNÍ CENY OBJEDNÁVEJTE ZDE https://www.kyliesport.cz/Bundy-c11_105_2.htm  ... arr3Běžte ven. Zima vám nebude.Pokud rádi trávíte čas venku, pak víte, že bez kvalitního oblečení to prostě není ono. Proto... arr3BOTY NOVĚ V PRODEJI !!Do našeho sortimentu jsme zařadili běžecké boty značky Asics a trekingové boty značky Jack Wolfskin.... arr3I v chladnějším počasí můžeme sportovat venku...Představujeme vám NOVINKY z Jitexu. Objednávejte pouze na e-mailové... arr3Malé balíčky za levnější poštovné - NYNÍ NOVĚ - ZÁSILKOVNAVážení zákazníci,   nechcete platit zbytečně vysoké poštovné za balíček menších rozměrů? Nyní... arr3NOVINKA - PROTISKLUZOVÁ podložka do dračí loděNYNÍ NOVINKA - pro lepší komfort  protiskluzová podložka jen za... arr3!! PODSEDÁKY OPĚT SKLADEM !!

KONTAKTY

KYLIE SPORT STUDIO - KYLIE WATER SPORT PRODUCTS
17. listopadu 216
530 02 PARDUBICE
tel: 466 530 085
fax: 466 530 085
napište nám
mobil: 602 212 756
IČ: 76200311

NEJPRODÁVANĚJŠÍ


Co jíst před cvičením? 5 tipů na vyvážené jídlo

Poctivě a pravidelně cvičíte a výsledek není takový, jak byste si představovali? Mezi nejčastější důvody patří nedostatek spánku, stres a zejména nešťastná skladba jídla, které konzumujete před a po tréninku. 

Na co má dobře vyvážené předtréninkové jídlo vliv:

  • Zmírnění katabolismu (rozpad svalých bílkovin), který je způsoben tréninkem
  • Zásobení těla potřebnými živinami
  • Zajištění dostatku energie pro výkon
  • Stabilizace krevního cukru při tréninku
  • Doplnění potřebného glykogenu
  • Hydratace organismu
  • Pozitivní vliv na růst svalových vláken

Pokud tělu nedáte dostatek živin a energie, rozhodně od něj nemůžete čekat zázraky. Jaké potraviny a živiny byste tedy měli svému tělu dopřát, aby podalo maximální výkon a vy jste mohli dosáhnout kýžených výsledku? Vybrali jsme 6 zaručených tipů, díky nimž už při přípravě předtréninkového jídla určitě nešlápnete vedle.

1) Správné načasování je půl úspěchu

O tom, kdy jíst před tréninkem rozhoduje především to, kdy během dne cvičíte. Obecně platí, že 3-4 hodiny před cvičením je dobré si dopřát klasické větší jídlo složené z bílkovin, komplexních sacharidů a přiměřeného množství vlákniny a tuků. Poslední jídlo byste měli konzumovat ideálně hodinu před samotným cvičením. Mělo být lehké, dobře stravitelné a složené z bílkovin a komplexních sacharidů

 2) Bílkoviny hrají prim

Bílkoviny jsou nejdůležitější makroživinou vašeho předtréninkového jídla. Díky jejich konzumaci těsně před cvičením dochází ke zvýšení síly a výkonu a rychlejší regeneraci a růstu svalů. 

  • Zařaďte kvalitní živočišné bílkoviny ve formě libové šunky, masa nebo nízkotučného mléčného výrobku.
  • Zejména pokud posilujete – skvělou variantou je také kvalitní syrovátkový protein. 

3) V omezené míře zařaďte komplexní sacharidy

Sacharidy jsou další důležitou součástí jídla před tréninkem. Dejte však pozor, abyste jejich příjem přizpůsobili svému celkovém dennímu příjmu. Volte vždy komplexní sacharidy, které se tráví postupně a jsou do krve uvolňovány i v průběhu pohybové aktivity. 

  • Skvěle poslouží příloha v podobě rýže nebo celozrnného pečiva.
  • Vhodné je také ovoce - jablko, banán, borůvky.
  • Zařadit můžete rovněž celozrnné vločky.

4) Tuky ano nebo ne?

Většina tuků se na rozdíl od bílkovin a sacharidů metabolizuje odlišným způsobem. Je prokázáno, že jejich trávení a vstřebávání trvá mnohem déle. Pokud jich přijmete větší množství, mohou dokonce zpomalit vstřebávání ostatních živin, což je před cvičením nežádoucí. Z dosavadních výzkumů vyplývá, že vzhledem k vyjmenovaným poznatkům nemohou být tuky přijaté v předtréninkovém jídle během tréninku nijak efektivně využity. 

Příjem tuků je velmi individuální záležitostí. Zdravé tuky však do jídelníčku rozhodně patří a  měly být přijímány v dostatečném množství po celý den.

5) Efektivní pomocníci aneb které suplementy mají před tréninkem smysl?

Kvalitní potraviny a dobrá skladba jednotlivých pokrmů jsou alfou a omegou zdravého životního stylu. V dnešní době však není sportovní výživa jen výsadou klasického jídla. Na pomoc můžete povolat také osvědčené pomocníky z řad potravinových doplňků. Které z nich se vyplatí zahrnout do předtréninkové přípravy?

  • Syrovátkový protein - rychle rozpustný a stravitelný, napomáhá budování a udržení svalové hmoty.
  • Kreatin - působí na buněčné úrovni, při dlouhodobém užívání zvyšuje sílu a svalový výkon. 
  • BCAA - snižují svalovou únavu, podporují budování svalové hmoty, při intenzivní zátěži slouží jako zdroj energie.
  • Stimulanty - během tréninku poskytují dlouhodobý stimulační účinek.

Spalovače tuků - zvyšují energetický metabolismus buněk, usnadňují spalování tuku

 

Co si z článku odnést? 

  • Důležité místo v předtréninkové přípravě má správné doplnění živin a energie
  • Složení jednotlivých jídel před a po tréninku musí však být vždy zohledněno v rámci celodenního příjmu
  • Předtréninkové jídlo by se mělo konzumovat ideálně hodinu před výkonem.
  • Složení tréninkového jídla zahrnuje především bílkoviny a v menší míře komplexní sacharidy.
  • Vyšší příjem tuků není žádoucí, protože zpomaluje trávení ostatních živin.
  • Pro zvýšení efektivity můžete předtréninkové jídlo doplnit nebo zcela nahradit vhodnými doplňky stravy jako jsou syrovátkové proteiny, kreatin, proteinové tyčinky, stimulanty nebo spalovače tuků.